chefyar

راه اندازی رستوران | راه اندازی فست فود | راه اندازی کافی شاپ | راه اندازی فودکورت | راه اندازی فودتراک

chefyar

راه اندازی رستوران | راه اندازی فست فود | راه اندازی کافی شاپ | راه اندازی فودکورت | راه اندازی فودتراک

راه اندازی رستوران | راه اندازی فست فود | راه اندازی کافی شاپ | راه اندازی فودکورت | راه اندازی فودتراک با شف یار حتما یکبار امتحان کنید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راه اندازی فودکورت و نکاتی بعد از آن

فودکورت هاشلوغ ترین غذاخوری های دنیا هستند. سخت ترین نکته مدیریت یک فست فود همین است. هم تعداد مراجعین زیاد است و هم تعداد رستوران ها. برگ برنده فودکورت ها هم همین شلوغی است. در اینجا به چند نکته که به موفقیت شما در یک فودکورت کمک می کند اشاره خواهیم کرد:

اگر قصد راه اندازی فودکورت به روز و با نازلترین قیمت و اخذ مشاوره رایگان قبل از راه اندازی را دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

راه اندازی فودکورت

1- فودکورت ها نیاز به رفت و آمد عابرین دارند. معمولا خود فودکورت ها نمی توانند این ترافیک انسانی را ایجاد کنند. به فکر برنامه های جنبی باشید یا جایی را انتخاب کنید که به صورت معمول محل تجمع و رفت و آمد باشد.

2- ساعات شلوغی و ساعت های کم کار فودکورت ها مشخص است. فودکورت ها ممعمولا در ساعت های معمول غذاخوردن شلوغ هستند، ساعتی که کامپیوتر بدن پیام «وقت غذا خوردن است» را می فرستد.

3- جای نشستن یک مشکل اساسی است. با اینکه بیشتر از ده سال از حضور فودکورت ها گذشته، این معضل همچنان باقی است. عدم وجود نشیمن کافی باعث می شود غرفه داران در میزان فروش حداکثری که برنامه ریزی کرده اند دچار مانع شوند.

4- تعداد کمی از رستوران های مستقل، به ویژه رستوران های غذای خانگی، موفقیت را تجربه می کنند. انتظارات آن ها بالاست ولی نتیجه خوبی را تجربه نمی کنند. خیلی از مدیران فودکورت وقت زیادی را صرف پر کردن غرفه های خالی می کنند. مشکل را باید در طراحی کلی، جانمایی غرفه ها و انتخاب غرفه داران جستجو کنید.

جهت اخذ مشاوره رایگان در امر خرید تجهیزات فودکورت با ما در تماس باشید.

5- در فاز اول افتتاح مراکز خرید نباید فودکورت را در نظر بگیرید. در ابتدای افتتاح به اندازه فضایی که برای این کار در نظر گرفته شده است، پتانسیل فروش غذا وجود ندارد. معمولا در یک یا دو سال اول میزان فروش نسبت به هزینه های محل بسیار پایین است و رستوران های مستقل به سختی می توانند دوام بیاورند.

6- حضور نام های شناخته شده در فودکورت ها ضروری است و باعث می شوند هم خودشان فروش بیشتری داشته باشند و هم فروش کلی افزایش یابد. ترکیب رستوران های شناخته شده، زنجیره ای و مستقل باعث ایجاد تنوع در منوها و رقابت مفید در بهبود کیفیت خواهد شد.

راه انداز فودکورت

یک فودکورت موفق باید قبل از راه اندازی به یکسری از نکات مهم دید عمیقی را داشته باشد در غیر این صورت با شکست مواجه خواهند شد. مخصوصا فودکورت هایی که راه اندازی شده اند میتوانند از این مقاله تخصصی بعد از راه اندازی فودکورت خود به نحو احسنت استفاده کنند

7- حضور غرفه داران با غذای مشابه حتما با شکست رو به رو خواهد شد. معمولا رستوران های مستقل آسیب می بینند و حذف می شوند.

8- سازندگان مجتمع های خرید متوجه شده اند که توزیع غرفه های ارائه خوراکی و غذا در طبقات و نقاط مختلف مجموعه نتایج بهتر و دردسر کمتری برای آن ها خواهد داشت. خرید و تغذیه معمولا با هم انجام می شود و بهتر است به جای محدود کردن فودکورت ها آن ها را به عنوان کمک هزینه در مدیریت مجتمع ها در نظر گرفت.

9- نگهداری فودکورت ها بهتر است تحت نظارت غرفه داران باشد. رعایت بهداشت و تمیز بودن سالن پذیرایی مهم ترین عامل موفقیت فودکورت ها خواهد بود.

10- چیدمان غرفه ها باید به صورتی باشد که تمامی آن ها در معرض دید مشتریان قرار بگیرند.

مقاله مرتبط:  قبل از راه اندازی فودکورت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی